Lite tråkigt ditt och ännu tråkigare datt

Det finns en hel del jag vill säga, men som vanligt kan jag inte riktigt uttrycka mig.
Så mycket kretsar kring utseende. Idoliseringen av karaktärer kan vara så otäck. Ännu tråkigare är det när en människa som hamnat i ett visst rampljus låter det stiga den åt huvudet.
Egentligen vet jag inte vad jag talar om. Jag fick precis se en Tumblr en tjej hade. Visst var hon slående vacker, men hon gav ett sådant världsvant intryck att jag nästan blev lite illamående.
Visst, jag är kanske avundsjuk. Antagligen. Om jag ska vara helt ärlig.
Det är klart att jag också skulle vilja vara vacker och veta om att människor visste vem jag var just pga av den anledningen. Vara populär utan ansvar. Heh...
Men, gröt under löv har aldrig skadat någon och jag är skapt som jag är.
 
Kali ligger i soffan bredvid mig, jag vet inte om det är valpar på g eller inte. Hon har mjölk och beter sig lite underligt men som läget är nu misstänker jag att det är skendräktighet. Jag är förberedd om det skulle vara så att några boppar börjar ramla ur henne.
 
Imorgon är det vardag igen. Förhoppningsvis så börjar min dammsugare fungera igen. Som om den också varit på semester.
 
blughr, skitsamma.
 
Jag är fylld av känslor men just nu har de kappslat in sig.
Jag återkommer med fortsättningen.
 
 
Den 13e januari kommer den sista boken ut i The Wheel of Time. Så många år jag har väntat. Sen 07.
Det är verkligen slutet av en era. Jag köpte den första boken " The eye of the world" köpte jag i Kiel när jag var 15.
Sjukt spännande!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0