lite vartannat

 
Kali har lekt med andra hundar. Två helt olika. Denna fina dam på bilden och en liten Golden pojke.
Tackar Tallie för det! Fantastisk hundmänniska.
Vi fick även beröm för våran kommunikation.

Förfrågan:
Jag behöver lite djurvakt under Julimånad.
Min katt Stella, ev ännu en kattdam. Båda stereliserade honor.
Jag må ha pratat lite skit om min katt och kallat henne bajskatt. Utifall någon
är intresserad av hennes annars trevliga sällskap kommer jag att skaffa en låda som ser ut som
ett litet hus. Hon trivs bäst med det
 
T rex och några av hans fettotanter behöver också någonstans att vara. Tre tanter ligger på ägg
och det kommer att ploppa ut lite kycklingar i slutet av juni och början av Juli. De sköter det bra själva.
Jag tar med foder för perioden och hjälper till med att ordna hägn.
 
Pingu med ankor. Lättskött och trevliga varelser.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0