Happenings

Hade vårdplaneringsmöte med överläkare AT-läkare och kontakt person idag.
Vi alla var rörande överens om att det inte är dags för utskrivning ännu, men att jag ska fortsätta gå på så mycket permissioner som det bara är möjligt.
Jag ska fortsätta äta abilify för att se om det har någon inverkan alls. Tydligen kunde det ta någon vecka innan man såg någon större effekt. Jag fick det förklarat också att jag får den som stämningsstabiliserande, och jag antar att om jag har hypomaniska drag så lär dessa avta lite med abilify.

Om  en timma åker jag till öppenvården för att träffa psykoterapeuten som jag fick mig tilldelad förra veckan. Hon känns extremt seriös och kompetent så jag hoppas verkligen att hon kan hjälpa mig.

Sen beger jag mig hemmåt, min plan är att själa bilen av pappa och ta mig ut till stallet, har inte vart där sen i måndags (tror jag) är extremt dagvill, jag kan ha varit där i tisdags :S

Nästa vecka på ons är det dags för tandläkaren för pålle
Den 22 a ska vi träna för en tränare i klassisk ridkonst, hon ska hjälpa hos att hitta bärigheten och formen.
Någon gång nästa vecka kommer även hovis och jag måste också ta ett träckprov.
Eller så skiter jag i träckprovet och avmaskar bara med Equimax, jag vet ju att han garanterat har mask.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0