Dot

  • Jag söker medryttare till snelhest. Någon som känner sig manad?
  • Jag har bestämt att pålle ska stå kvar i vallentuna, imorn ska jag ringa och säga upp stallplatsen.
  • På måndag blir det träning, det ska bli kul då det var ett tag sen.
  • Varje morgon tar jag fyra koffeintabletter med morgonmedicinen, man får världens kick av det.
  • Jag har bara två veckor kvar på jobbet
  • Kursen börjar den 16e aug. Jag har fortfarande inte beställt studielitteratuen
  • Jag misstänker stark att jag har gått ner i vikt. Vågar inte väga mig.
  • Jag la precis mina sista pengar på en white trash klänning.







Kommentarer
Postat av: Annika

Det där med koffeintabletterna uppskattar jag en hel del med tanke på att du inte får köra trött(!) :). Och come on, white trash kläder om några är aslätt att impulsköpa. been there, done that:P

2010-07-30 @ 22:40:21
URL: http://nobigfish.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vore det inte så långt skulle jag lätt ställa upp som medryttare. Underbar pålle.

2010-07-31 @ 14:22:07
URL: http://milani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0