Saw det kän gaw

Update: Nu har jag en ny datar efter att den andra gick sönder. horray

Idag är jag yr och har gråten i halsen hela tiden. Jag kommer på mig själv med att stundvis gnälla på samma sätt som hundar gör. Ett klagande ljud nere i halsen.
Jag vill inte vara ute, inte vara inne. Måste ut till hästen och alla andra djur men allt skiter sig ju så jag blir vansinnig.
If hade höjt min försälring från 2200 till 4500 per år och det innebär en dubbel månadskostnad som jag inte har råd med.
Jag fick sänka hans 100 000 vet vård till ynka 50 000. Jag är en usel hästägare som inte ens har råd med en vettig försäkring.

Så allt är BAJS och jag är ungefär lika mogen som en liten skitunge i blåsväder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0