Aktivt Affektiv

Nu händer det grejer i min affektiva hjärna.
Jag har sänt ett mejl till EquiCares Hästfysioterapeut utbildning. Den hade verkligen prickat in många av de områden som intresserar mig så jag väntar med spänning på svar.

Jag kan bara anta att detta intiativ beror på att Efexorn äntligen börjar verka. Jag känner inte så mycket bättre till mos men jag orkar tänka på saker. Att ens tänka på framtiden är enormt för mig.
Även om det gör ont i magen bara av tanken på att bli utskriven.
Idag var första gången som jag tog ångestdömpade så tidigt på dagen, men idag behövdes det verkligen. Ångest är som tusentals myror som kryper över och i hela min kropp.


Helt ur det blå fick jag frigång igen.
Jag ska ha permession från fredag till måndag. Sen ska jag ha persmessioner under nästa vecka också. Fast ingen säger det så tror jag utskrivningen närmar sig med stormsteg. Frightening.
I eftermiddag har jag möte med min kontaktperson, vi ska planera nästa veckas permessioner.

Imorn blir det en sväng till mitt gamla boende för att häsla på både människor och djur. Innat drömmde jag om Babblingen. Ska bli helt underbart att träffa henne.

Ringarna försvinner med stormsteg by the way och jag ska köpa 5000 till på lördag som det ser ut nu.
Har bara tusen kvar och de lär försvinna ikväll.


Hoppas det går bra för dig på permessionen Helen! Jag håller tummarna och bilden du skicka på dina råttor var ursöt!

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack världens bästa Elin! Kommer ju tillbaka i morrn så då kanske vi missar varann om du ska ha permis över helgen :( Men i så fall ses vi ju efter :)

2010-03-04 @ 14:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0