Hallucinationer

I morse vaknade jag hallicunerade. Jag såg maskar krypa ut tapeten, en gigantisk totempåle vis sängkanten och mörk flimmrade gestalt som bara kunde ha varit satan. Förut när det har hänt så hände det bara några korta sekunder, då kunde jag ifrågasätta händelsen, nu kunde jag inte det.

Jag låg längst upp i hörnet på sängen och vågade inte titta bort från totempålen. Oavsett om jag skaka på huvudet eller inte så var den kvar och jag vågade inte röra mig. Man vet aldrig vad som kan hända när man befinner sig emellan två världar.


Det här blir bara bättre och bättre

Idag har jag mockat hagen en timma, kört bil trots mitt tvivelaktiga tillstånd, cyklat motionscykel och bränt i alla fall 100 kalorier på tio min. Kan lätt i alla fall bränna iväg 1000 om dagen sen när kroppen blir starkare.
Nu räkte det med att jag ramlade ihop efter cykelturen.




Jag älskar min häst!

Kommentarer
Postat av: Travelerhorses

Vilken snygg rumpbild på snyggingen :)



Intressant det där med maskarna , jag menar hur hjärnan kan "tillverka" bilder och intryck av sej själv så där .



Synd bara att du inte kan få se trevliga saker ist , små fluffiga kaniner , godis och vindruvor kommandes ut ur väggarna !

2010-03-19 @ 13:12:01
URL: http://travelerhorses.blogg.se/
Postat av: Dissolve

Ja visst är han snygg om rumpen!!



Ja tänk om det kunde regna bablingar och vindruvor=)

2010-03-19 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0