loosing battles

Idag var jag tillbaka på avd. kl 0800 för inbokat möte med psykolog. Väl där så framgår det att jag ej längre har rum, eller säng (!).
Jag gjorde ett tappert försök att sova i en stol men övertalade sen läkaren om att jag kunde få permession till imorgon istället. 
Sen bar det iväg till herr havremoppe och en timmas tömkörning i solen. Motion för fettet, och för hästen.
Hästen som förövrigt kunde trava en kort sträcka i kort trav, first time ever!

Nu är det åt helvete. Fick ångestattack och låg en stund på golvet med pipande öron.Har slängt i mig propavan, atarax och två ml theralen nu. Kan andas lite i alla fall, men det känns så hopplöst att jag inte kan vara som en människa ens en dag.


Hitta en gammal bild på ett halsband jag gjort:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0