Sluten psykiatrisk vård

Jag insåg inte riktigt förens nu att jag faktiskt är inlaggd på en sluten avdelning. Jag insåg nu när jag kollade på SVT2:s dokumentär att jag är en del av det.
Jag är en dem som anses ha hög suicidfaktor, jag har orskat larm på textremsan ute i korridoren. Springande steg.
Ekon av en verklighet jag inte vill ta del av. En verklighet jag är så rädd för.

Om inte jag gick med på att åka in frivilligt den dagen för snart tre månader sen hade jag fått LPT och blivit inlaggd på tvång.

Jag känner sorg. Sorg och en enorm känsla av uppgivenhet.




This is your life and it's ending one minute at time.
thisisyourlifethisisyourlife..




Kommentarer
Postat av: mimmi

Håll ut. Du kan. Du är värd bättre än att må så här. Jag tror, hoppas och ber att du ska nå dit, till "må tillräckligt bra". Det kommer att gå.

2010-03-23 @ 11:54:51
Postat av: hon som sitter i soffan

Tänker på dej !

Du vet att vi alltid finns här ,,en stor hög av hundhår och kärlek blandat med ägg o hästsnor :)

2010-03-25 @ 22:03:05
URL: http://travelerhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0