Bland hästar och boppar

En helg med babling, bopparna och Buppen.

I helgen har jag:
Busridit med Tonto och Buppen
Sett Robin Hood
Flytt från sex piraia liknande boppar (valpar)
Tagit hand om sjuka kycklingar
Bränt mig på axlarna

  


Kom nyss tillbaka från stallet efter en timmas ridning på nya vägar i skogen. Egentligen  borde jag döpa om hästen till snubbelfot för ibland har han noll koll på fossingarna.
Sadeln blev bra efter omstoppningen och det varten sådan skillnad att jag faktiskt märkte det när jag satt i den.
Imorgon ska jag tömköra och på ons blir det träning igen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh va avis jag blir. Vill också busrida med Buppen.

2010-05-17 @ 21:18:26
URL: http://milani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0