så det kan gå

Lire mer utförlig förklaring till er som bryr er

Igår ville jag inte längre, kan inte kalla det  ett regelrätt självmordsförsök, då hade jag valt en annan tidpunkt.
Hur som haver;efter att ha gråtit högt och länge i fosterställning på golvet kravlade jag mig till sängen jag intog en sammanlagd summa på 40 st 25 mg propavan. Jag, som är ett fån, trodde att jag skulle somna så lungt och fint och ingen skulle märka något.
Efter 40 min kom mamma in i rummet och jag försökte prata med henne men upptänkte ganska så snabbt att munnen inte funkande.
Då fick jag för mig att jag skulle resa på mig, vilket visade sig vara en utmanning utan dess like. Vid detta tillfälle var både mamma och pappa hemma och de pratade om att ta mig till sjukhuset. I helvete heller tänkte jag säga men munnen lär: chelvelte chesler.
Helt plötsligt så har sjukrådgivningen ringd och de är sagt att jag i väntan på ambulans inte får somna eller lägga mig. Vilket jag försökte göra hela tiden men benen funkade inte ,hur jag än gjorde tog jag mig inte ut ur soffan.
blixt
elin vakna du får inte somna, du måste dricka ditt kol

Jaha då har ambulansen anlänt och kort därefter tuppade jag av och vaknade fem imorse på en främmande plats med slangar lite här och där.

Däremot hade jag haft lite humor
Jag kan inte dricka den här kolen för det är kattungar i den
samt
Pappa vi kan inte köpa huset på kolmården för där kan man köpa lejon


Summan av det hela. Don't try this at home. Det är patetiskt,äckligt förlolämpnde och du utsätter ALLA din din närhet för onödigt oro sorg och smärta!



Kommentarer
Postat av: Becka

Kontaktade dom inte psyk ;O? Tråkigt att höra, hoppas du blir lite gladare snart :)Ta hand om dig!

2010-05-27 @ 21:17:12
URL: http://rosarutig.blogg.se/
Postat av: dissolve

Jo jag pratade med två psykiatriker och de ville absolut lägga in mig, men jag sa att jag inte hade tid för det :O så jag fick åka hem :S

2010-05-28 @ 09:40:37
URL: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0