svammel

här sitter jag med en babbling vid mina fötter.
babblig ergo stor hund vid namn kali.

Idag har jag firat att jag är tjock med att äta en massa godis. go me. jag har även trykt i mig potaisgratäng. jag vet inte riktigt hur jag tänker att det ska fungera i längden. det här med att äta och gå ner i vikt. det är inte logiskt. alls. jag glömde ta mina mediciner idag. den företeelsen blir mer och mer vanlig.

jag har även lagt ut 990 kr på ett par fula stövlar som lovar hålla värmen ner till 40 minus. ett måste ha när man är med häst.
egentligen har jag inte råd, men vafan, jag lever bara en gång och stövlarna såg verkligen varma ut. shame on me.

På eftermiddagen red jag en sväng och hade puff som handhäst. Första gången han gjorde något sådant men det gick faktriskt väldigt bra


gosh så ful jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0