Fulhet

Det är inte lätt att vara en Fluffis:

Han gör tappra försök att komma loss



Att jag skulle gosa med en tupp och gräva ner ansiktet i en äcklig fjäderskrud trodde jag aldrig. Fluffisen tar fram den sjuka sidan hos mig.
Min första reaktion var att bilden var riktigt fin, sen såg jag näsan, och rynkorna. Fuckface är igång igen.





JAG ÄR SÅ FUL ATT JAG BORDE AVLIVAS PÅ PLATS!!
Helt ärligt vet jag inte vad jag ska göra? Jag kanske borde ta en fet slipmaskin och slipa av lite fett och släta till fuckfacet jag dras med.
Jag vill varna alla som kommer nära mig. Min fulhet smittar. Det bästa vore om jag blev förskjuten från samhället.

Tur att Fluffisen lyfter upp hela bilden med sin charm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0