Nallar på andras påhitt


Följande rader är åtta bekännelser om dig själv. Jag valde bistra grejer för det är roligare att läsa för andra plus att jag tycker att det är lite lustigt, eller nästan rentutav lite busigt.
Observera att jag idag mår bättre än på åtta år och bara det är toppen


1.
Jag hyser ett oförlåtligt agg mot smala människor som kräver extremt mycket för att komma över.
2. Jag minns i princip inget av åren mellan 14-17, jag var helt insnöad i sagan om ringen och på nätterna grät jag för att jag aldrig skulle få komma till Valinor.
3. När en människa med brytning ala mellanöstern ringde på min parakitannons blev jag genast skeptisk.Sen ville jag slå mig själv.
4.När jag spenderade tid på 161 skar jag mig över ljumskbrocken. Lite patetiskt.
5. I bland vill jag vara martyr och dö för regnskogen. Hur vet jag inte?!
6. Jag äter fast jag inte borde.
7. Jag tar det som en komplinmang när någon säger att jag ser sjuk och mager ut, eller när läkarna berättar vad mitt leverne kan leda till. Det betyder att jag kanske är lite smal ändå.
8. Jag gör saker utan tanke på hur det kan skada andra,läs överdoserar piller i en hästhage och försöker somna på en filt.







Ack denna morgon glädje. Wuh.
Om en en stund ska vi ta ett urinprov på Ozzy. Gud hjälp oss.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0