Pre-tandverk

Om en halvtimma ska jag ta stinkomobilen och bege mig mot en väntande rotfyllning. Igår gjorde vi en riktigt "indier" och packade den lilla stinkande bilen full med möbler medans en massa män stog med gapande mun när vi pusslade ihop det. Tydligen så skulle det inte alls gå, lika bra att vi åkte två vändor osv. Helvete heller, det är bara att upphäva de fysiska lagarna och visst fan gick det. Förvisso fick jag offra den lilla vigör min kropp besitter. Mitt fetthuvud var vackert uppklämt i passagerar rutan medans jag samtidigt var helt imobiliserad av en hylla i knät. Men men.

Parakiter sitter på gardinstången och glor, jag är lite orolig över att de båda ska trilla av pin för de varken äter eller dricker. Kanske är de förklädda kameler?. Ska ta och besöka en djuraffär och skaffa vattenbarer som går att sätta upp lite varstans. Ändå har jag tvp olika matställen på två olika ställen i rummet. Efterbliva djur.



Jag och Kamisama ockuperar hundsängen. Han har en väldans stil när han sover. Däremot är han riktigt klumpig, det är svårt att tro att han är kattunge. Han har väl slagit i huvudet alltför många gånger när han tappert försöker hoppa upp på soffor eller stolar. Ofta missar han helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0