Suprime suprise

Förra inlägget vet jag inte ens vad det blev för skit. Men men.

Igår fick jag hem familjemedlemmen Lucifer:
Från och med nu bor han hos mig tillsammans med sin nya kompis Pavarotti.
Bilder kommer sen.



Igår satte jag mig i bilen vid två tiden. Klockan var närmare 23 när jag kom hem. Väl hemma var det lussebullebak och till min stora förvåning fanns det även färdigslaktade tuppar.Illvilliga läsare ska notera att dessa var slakttuppar redan från början.
Jag spendera sedan urstagning osv till klockan 02:00 på natten. Det tog såpass lång tid för jag ville ta ur dem utan att bräcka upp bröstbenet. Jag ville helt enkelt go wild.Haha. Att praktisera detta vad dock mycket svårare än på en myskanka. Myskankorna är betydligt större och lättare att gräva i än tupparna. Hade lite svårt att orientera mig för att allt var inbäddat i fett. Fräscht. Slakt från start till mål innebär vissa moment som inte är så roliga men som är bra att kunna hantera. Det är lika bra att ta vara på hela djuret. Min plan gick i stöpet när jag efter en lång tid insåg att jag var tvungen att flå den jäveln ändå.

På min bondmora önskelista finns nu följande:
En redig traktor
En till bensax
En bra kniv
(hittills slår ByggMax 10 krs kniv slakt knivarna som köptes på XXL)

På min fetsich sida som blir allt med förtryckt finns följande:
En 22 skenors korsett med förstärkt insnörning vid midjan.
Transformers/trashville skor som når upp till knäna
Svarta lackstövlar som går upp till knäna med platå. Har nog med stilett. Röd snörning.
Fet orgie, its been awhile.
Jag är inte rumsren, no comment. Mindreåriga läsare får helt enkelt blunda och tänka på fiskmåsar.

På listan för kroppsliga förändringar finns nu följande:
42 kg för hela slanten
Två till Dermal Anchors
Taturering på vaden.
Jag har hittat den snyggaste ever.


Jag fick inte mycket sömn inatt. Just so you know.

Jag kommer även med digra nyheter. Min Fluffis har det inte lätt. Sen kalkonerna kom har han haft det tufft. Igår nät jag skulle natta honom såg jag att han var pickad på huvudet. Vi talar om blodvite. Citron, Citronella, och småhättorna hade gosat ner sig i en klump under en av redena och min Fluffis låg ensam och ihopkurad i halmen. Mitt hjärta skriker av oro.
Men. Jag har en plan!
Så idag ska jag:
Rädda Fluffisen.
Städa ankhuset.
Städa inne.

Lägger in en favorit i repris:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0