aktivitetsersättning?

Whattosay?
Det kanske löser sig med ekonomin i alla fall. Sjuka saker händer när man minst anar det. Väkted imorse av att handläggaren för mitt försäkringsärende ringde för att bla meddela mig om att jag visst hade rätt till aktivitetsersättning via försäkringskassan. De jävlarna som dissade mig förut. Men hom tyckte det var förfärligt att de inte informerat mig om hur det låg till när jag ringt till dem.
Vad händer sen, jo min läkare ringer. Egentligen ska jag inte träffa honom förens om några månader, men han ville träffa mig redan på tors och på så vis kan jag prata med honom om just sjukskrivning.
Toppen. Kanske löser det sig.

Kommentarer
Postat av: Annika

yay, hoppas det ordnar sig nu!!

2011-02-02 @ 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0