Just nu

Det blir fel hela tiden och it happens to depend on me. Ångest all the way. Känns som om jag lyckas röra om mindre om jag är inlåst. Fine. Jag är ledsen.Ett steg fram, två steg bak. Ett steg fram, två steg bak. And so on. Idag ramlade jag tillbaka 10 steg. Det är mitt fel att det gick åt helvete med unghästen. Jag bevittnade en vanvårdad kalv utan möjlighet att hjälpa Jag läser in dolda meningar i ord som inte alls är menade så. Jag kör för mycket bil. Jag gör fel. Jag är fel. Jag kommer alltid vara fel. Hur gör man för att det ska bli rätt? Musten sugs ut ur mig. Mina ambitioner sjunker. Viljan försvinner. September kommer med stormsteg och jag fruktar. Det har varit förgäves. Jag lider så med alla som är tvungna att vara runt mig. Jag vill lägga mig och dö för att aldrig vakna igen. Sova. Orkar helt enkelt inte just nu

Kommentarer
Postat av: En som vet.

http://www.ayurvedaresor.com/index.html



Det fungerar så väl!

2011-11-01 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0