Kompensation för extrem fulhet

Jag började hösten 2007. Den 31 okt prydde Jack Skellington min arm. I nov 2010 gjorde jag min fjärde tatuering. Broms Screw head.
Jag försöker dölja fulheten med konsten och jag gillar verkligen mina tatueringar. Jag kan gå så långt att säga att jag verkligen älskar mina tatueringar.

Jag tog till svält att se om det fula skulle följa med fettet. Det gjorde det inte.

Piercingar. Jag har inte många, men jag gillar dem med. Naveln är jättekul och jag fick precis hem den senaste investeringen. Problemet med navelpiercingar är att jag tappar dem hela tiden. Kulan faller av. Jag vet inte om det är vanligt eller om jag bara har otur.  I många fall hittar jag staven med inte bollen. Så bara jag ids införskaffa nya bollar så blir det bra.

Jag töjde precis mitt ena öra med våld. Det låter trastiskt, men jag slappa och fladdriga örinsnibbar och det handlade bara om milimeter. Gick ganska lätt och ganska smärtfitt. Ska äntligen få använda min piercing jag köpte way back in 2009. Egentligen tänkte jag hade den på ett annat ställe men den visade sig vara för grov.
Om jag har den i örat kanske den leder på blickar från ansiktet. Det vore ganska bra.



Segling
havet
två saker jag saknar

men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0