last few days

Kronologisk ordning (because I like it)


Ett dumt beslut ledde till detta, plus lite mer efter att ha flugit som en vante. Rodeo skulle man kunna kalla det. Tur att det varken gjorde ont eller var otäckt vid tillfället. Tyvärr så visade sig hästägaren vara lite, eller mycket anklagande och otrevlig. Ingen mer kontakt med varken henne eller hennes hästar.



Jag och min underbara älskade tog en tur till smejan i Antuna för att Belli skulle kunna lägga på en specialbeslag. Det 3:e besöket på ATG visade att han blivit bättre en ett specialbeslag av viss sort skulle göra hans problem lättare. Någonting stämde dock inte med min bäbishäst och jag tror att hans hälta har påverkat resten av hans kropp och givetvis hans ben. Ny tid bokad på ATG den 21 Juli. Jag tar inga chanser.





Jag har idkat shopping. Jag blev välsignad med ett presentkort på carlings och där hittade jag bla tröjan med pingvinen. Köpte även två tröjor till men har inte orkat föreviga dem på bild.
Bikinin är från New Yorker men den var löjligt billig så den fick följa med hem.



Puff i skogen. Lite mörk bild men den han ser så mysig ut på den bilden. Även om jag förstör bilden med att torna upp i bakgrunden.
Snigel-Snigel-SnigelPuff.

Idag ska jag köpa hudkräm till hästarnas brända mular och försöka laga täcke nr 3 som Tonto så fint har vandaliserat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0