Rädsla

Har spenderat dagen i Arboga på ett 86 års kalas. Trevligt och varmt i solen. Hade min nya kjol på mig och helt bara ben. Glömde dock att raka dem så om man kollade nära såg det skabbigt ut. Shit happens.


Jag har dock drabbats av en enorm rädsla. En rädsla som driver mig till panikens rand. Tänk om han dör. Vad gör jag om han försvinner ur mitt liv. Torsdagen skrämmer mig. Vad blir dommen? Jag klarar inte av tanken på att han skulle försvinna.Min bäbis. Min älskling. Han som gör att hjärtat slår i mitt bröst.
Mulen som han mufflar ner i mitt hår, för att blåsa varm luft på mig.
Han är inte förevigt, men han måste vara det. Han är min styrka. Ljuset i det som är mörkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0