Ondska

Det har uppdagas hur en av Mcdonalds underleverantörer behandlar sina höns.
Bilderna i filmen var vidriga. Bilder högg mitt hjärta.
Om jag fick tag på dessa vider till människor skulle jag spänna fast dem på golvet i fågelindustrihallen, spänna upp ögonen och släppa ut alla fåglar.
Sen skulle jag sitta och lyssna när dessa människor blir uppätna och plågas till döds.

Den här maktlösheten driver mig till totalt vansinne.
Vi tog hem höns av rasen Bovan. En vanlig industriras. Det kändes som det var en god insatts.
Filmen visar tiotusemtals skräckslagna bovanhöns i långa rader av små burar. Det går nästan att känna lukten av deras panik.
Ingen kommer att rädda dem, detta kommer att få fortsätta för dessa djur har inga rättigheter och denna industri drar in pengar.

Ska tillägga att Mcdobalnds sa upp avtalet med underleverantören på en gång. Jag tror iofs att de har vetat om det hela tiden men var tvungna att vidta åtgärder när det kom ut till allmänheten.
Det finns ingen godhet eller barmhärtighet i djurindustri.



En av våra. Kollar man på hennes uttryck ser man en själ. Hur kan man inte se själar och liv i djur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0