Rotfyllning to come

Känslan är lite underlig. Jag är nyss hemkommen ifrån tandläkaren och är på bra humör. Vid gott mod till och med. Det gick hur snabbt som helst att fylla i hålet och förlänga rotfyllningen.
Jag bokade en tid i slutet av november fär just en påbörjan av rotfyllningen. Jag kan gå dit och börja, betala en 1000 lapp för att sedan komma tillbaka för resten när jag har råd. Den påbörjade delen håller nämligen upp till ett år och på ett år borde jag kunna skrapa ihop 5000.
Det vore skönt att slippa börja dra ut tänder innan jag är 25 år.

Nu blir det en dag i slappandes anda. Jag hoppas på att få besked från Trygg Hansa och jag hoppas verkligen jag får mina 2 kg cholkad som jag vann.
Jag har aldrig vunnit något förut och det vore ironsikt om jag vann något för att sen inte få vinsten.

Häromdagen när Ozzy lämnade en av sina presenter(skit) mitt framför ytterdörren tänkte jag att det vore praktiskt med bajsfen. Tänk om varje bajs byttes ut mot en 100 lapp. Idén är slående. Jag väntar med spänning.



Tror inte att jag har lagt in en bild på Bella. C:s katt som hon fick av en tjej på Byledagen. En mycket vacker katt med stora alien ögon.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jösses en så söt katt.

2011-11-17 @ 17:03:18
URL: http://milani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0