Mjölk

Just nu så funderar jag mycket. Jag är så osäker på mig själv och det känns som om jag har blivit en såndär människa som äter andra människor. Energitjuv. Precis en sådan.
Pratar stup i ett. Tror att det finns ett intresse för det jag vill säga. Jag vet inte, men det känns bara som att mitt ego blivit 100 gånger större och jag gillar det inte alls. Det är inte min plats att ta plats.
Jag är riktigt rädd för att människor runt mig ska tycka att jag är jobbig, irriterande. Det får inte bli så.
Jag kanske måste dra mig tillbaka lite i sättet.
Min hjärna drar iväg med mig och det är inte snällt.

Annars är livet fullt av kontraster. Människor är ute och festar,härjar och kanske slåss.
Här på landet har vi precis köpt mjölk från en kobonde. Helt färsk mjök som är bara mjölk helt enkelt.
Av den ska det göras mjölk,smör grädde ost. När andan faller på och chansen finns så säljer vi underkläder och allt som har en glansig yta till pervon.

Kontraster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0