Tutankamon med flickvänner

Idag dök de upp:



Här är han, ett äkta praktexemplar!. Han och vederbörande flickvännerna smälte bra in med de andra ankorna. Det är riktigt kul att se hur de lullar runt tillsammans. Löpankorna hänger med Lucifers gäng och Träd Arne försvinner iväg på egna äventyr med sina tjejer.
Idag har de i alla fall badat i snuskpölarna utanför lösdriften (fast de har en damm), men det är otroligt underhållande att titta på. Löpankorna ser så roliga ut när de springer. Ska se om jag kan få bättre bilder när jag införskaffat en annan kamera.



Förövrigt kan jag inte med ord bestämma den oerhörda kärlek jag känner till min bäbishäst

Kommentarer
Postat av: Annika

hahahah dessa djur

2011-09-25 @ 01:33:46
URL: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0