Läppiercing

..men inte på mig. Däremot fick jag den äran att utföra piercandet. Vilket i sig är sinnessjukt att be mig av alla människor. Jag skakar så mycket i händerna så att man skulle kunna tro att de är inne på sitt 70e år.
Hur som haver så gick det bra. Dömma av ljudet från den utsatta så gjorde det antagligen ont. mwahaha
 
 
Det är dags att införskaffa mera Absinth. Den har används av en viss person (hmpf, inga nämnda namn personenovan) som bedövning vid svår tandvärk. Det är inte Metal att smådutta med Absinth på det viset.
 
Nu har vi djur på precis alla håll och kanter.
Om jag vrider huvudet nu så ser jag en grupp höns som försöker smyga in i köket bakom min rygg. Om jag kollar ut genom fönstrena som vätter på framsidan så ser jag en massa ankor som borrar ner sig i gräset.
På baksidan så finns förutom de påträngande hönsen gässlingar som beter.
Vänder jag blicken mot dammen och hagen så är det en uppsjö med gäss där med.
Tittar jag ut på uppfarten så ser jag några rymlingar samt kaniner.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

Aj, det där ser ont ut! Men vilka fina bilder du har tagit i juli, på tuppar och ankor och allt. Verkligen fina! Kram på´re

2012-08-04 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0