Canon

Jag spenderade natten till idag hemma hos föräldrarna. Som det sig bör tittade jag och mamma på några avsnitt av 7th heaven. Tillsammans sitter vi sen och hånar och häcklar denna sjuka produktion som i grund och botten handlar om sex. Vilken tur att det finns i alla fall 6 säsonger. Wuh for us.
Under natten blev jag sedan belönad med en dröm om sjävaste pastorn i egen hög person. Se där! Jag gav honom en pälsmössa ala grävling.

Egentligen har jag inget vettigt att skriva. Jag har tänkt på en hel del men jag orkar inte göra sådana utlägg just nu. Ett ämne jag kommer att ta upp så fort jag samlat ork är Hur fan kan någon tycka att det är ok att begrava en kyckling levande?

Ett ämne som borde vara lätt att ponera runt. Det finns väl ingen som ens kan luta åt det hållet. Men icket! ÄCKLIGT!

Jag har köpt en Canon-blablabla
Följande bilder är lärakännakameranbilder





Lucifer, till slut lyckades jag charma honom till stillhet.



Testbild, den första. Bara för att.



Gillar den för att skärpan ligger på två olika punkter.



Fönsterpryl.



Min pestmask. 'nough said

Ja gott folk, tapeten är hemsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0