namn ala salad fingers

Blir en herrans massa bloggande nu. Men det får ni stå ut med.
Jag misstänker att "Liten", min röda orpingtontupp faktiskt är en höna. Han är inte alls lika stor som han borde bara. Nu är han lite mindre än hönorna på åtta månader, hans kamm är liten och den börjar skifta mot det röda. Benen är inte alls lika grova som T-Rex heller. Så jag vet inte alls? Han visar inga som helst tecken på att vara tupp, men handendet visar inga tecken på att vara höna heller. Han kanske helt enkelt är lite korv i kroppen och växer till sig till en stor ståtlig tupp.

Ska slänga in en bild på mina två senaste tillskott. Om jag lagt upp bild redan så får ni stå ut.



Detta är numera ; Hubert Cumberdale



Detta är nu mera: Majory Stewart Baxter

Namnen är tagna från Salad Fingers. Under ett avsnitt har han tre handockor som han äter. Hubert Cumberdale smakar som Soot and Poo medans Majory smakar sunshine dust.

Orginalen :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0