ur funktion

Jag är så frusterad just nu. Allt glider ur mina händer. Allt glider ur mitt liv. Hela jag är borttappad. Det finns inget fast att ta vid när jag ramlar.
Vad är ut och vad är in? Just nu är allt en balansgång på lina.
Jag ser så mycket som jag inte rår över. Jag är så maktlös i en situation där jag inte får vara det. Tafatt när ett hjärta behövs. Just nu står jag vid fönstret igen och betraktar mitt eget liv. Men det är ju jag ska vara på andra sidan fönstret. Det är nu jag ska fungera som en människa. Inte ett kolli.
Jag vet bara inte vad jag ska ta mig till. Allt smulas ner i små smulor och det finns inte en chans att lappa ihop det som går sönder.
Jag önskar att jag kunde vara mer. Jag önskar att jag förstår mer. Jag önskar att jag kan vara trygghet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Kram! Du är i alla fall den bästa syster man kan ha.

2012-07-24 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0