Spöad..

...av en ilsken gåshona. Japp.
Jag fick för mig att titta efter om Justine lagt något ägg. Om jag behållt det lilla vett jag en gång haft skulle jag väntat tills hon knallat därifrån. Men det gjorde jag inte.
Jag brukar sätta fram foten för då hugger hon fast den och då kan jag ta ägget.
Tji fick jag! Jag är uträcknad. Jag sätter fram foten och hon hugger fast. När jag böjer mig ner slår hon hårt med vingarna över mitt smalben. Så hårt att jag nästan faller faktiskt.
Jag kom in med ett gåsägg, men även en stor bula på benet.
Mucka inte med gässen!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Verkar som man ska ta det lugnt runt de där djuren. :)

2012-03-18 @ 10:13:54
URL: http://milani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0