Bilder,ännu en gång



Skatan har blivit mamma till 11 små ällingar. Sällan har jag sett något så bedårande. Ännu en gång måste jag påpeka att dem som hävdar at djur inte har känslor har aldrig sett djur i sådana här situationer.
Det fantastiska är att alla djur runtom är väldigt respektfulla. Inte ens katterna har gjort en annsats att skada dem.





När jag kom för nära så väste hon varnande åt mig. När jag inte respekterade henne så tog hon ut dem i dammen istället.






Earl. Det är han som håller ställningarna hos myskarna. Lucifer blev tragiskt nog tagen av räven och våldtäcksankan Lord inger ingen större trygghet bland de andra ankorna.



Kalkonerna, det är ett herrans spelande hela dagarna.



Sidilina skulle promt in i objektivet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0