Fortsatt saknad

Predator:
 
Köpte honom på Byledagen i Vingåker. Majmånad. Jag för för honom för att han hade samma härliga uppsyn som T-Rex. Visst hade jag rätt i att det var Orpington i honom. Likaså Maran.
Jag hade planer för honom och jag saknar att se honom spatsera stoiskt på stallplan.
 
Lemon Tree
 
Lemon Tree, min sen ett år tillbaka. I år blev hon fyra år gammal. Hon var den enda överlevande när räven tog Tutankamon och resten av hans flock. Hon var även den ankan som charmade precis alla som kom på besök med sitt steppande och kvackande.
 
 
Även dessa två försvann ut ur mitt liv under den digra veckan.
Jag nekar inte att det var kul i Frankrike.
Men inte var det värt mina djurs liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0