Fyndat!

 
Armésadel ifrån 1948. Tillverkad av sadelmakare i Polen. jag är riktigt nöjd. Stort plus att det är en bladsadel.
Allt är rakt och fint, riktigt skin och helt intakt.
Fick med ett riktigt rejält träns, också det i skin med ett fint mässingbett.
 
Lite ljus i mörkret.
Läget just nu är inte så illa. Jag är vansinnigt arg däremot och kan inte med ord uttrycka de känslor som stormar inombords. Jag känner mig besudlad kränkt och så mycket met där till.
En utmaning att ta sig igenom. Vara vuxen och inte bete sig som en barnunge bland "barnen".
Det går bra. Jag är allt igenom posetivt inställd till framtiden och vad den bjuder på.

Kommentarer
Postat av: Aega

Sjukt fin sadel! :) häftigt att den är så gammal! :)
Hoppas det är bra med dig, trots att du verkar vara arg och kanske sårad.
Massa kramar! :)

2012-11-19 @ 20:46:24
URL: http://aega.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0