Konsumentfitta nr 1

jag råkade öppna ett mail som berättade för mig att det var rea på Nelly.
Dessa skor var resultatet av den läsningen. Jag måste erkänna att jag verkligen älskar dem, även om jag var tveksam till en början. Men de kostade 150 kr så det var inte så jättefarligt.
 
Värre var väl det att jag precis beställde en Bh för 450 kr. Inkl frakt, till mitt försvar. När bilden kommer så kanske någon sinnessjuk läsare kan relatera till känslan och förstå behovet av just den Bhn.
 
 


Den här lilla kalkonen fick spendera natten inne. Den irrade bort sig i regnet och när jag hittade den så låg den huvudstupa i leran.
Det tog en stund innan den piggade på sig, men jag hade deni famnen och pillade med fjäderskruden samt gnuggade den torr. Efter ett tag så kunde den ligga ovanpå filten i mitt knä utan att vilja knalla iväg någonstans.
Min plan var att sova med den, har man den invirad i en filt så är det helt ok? eller?
Svaret var nej,uppenbarligen.
På morgonen insåg jag att det nog var till det bästa. Den lilla varelsen hade verkligen lyckats vräka ur sig.
 
Nu går den tillsammans med stjärt einar, som är 10 gånger större verkar det som. De kalkoner som var kvar på gården har räven så snällt tagit så nu är det bara den lilla dam (tror jag) och Einar.
Tyvärr kommer denna lilla dam inte bo var på gården.
Mer om det vid annat tillfälle.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0