Liten breifing

 
Så mycket har hänt det senaste halvåret. Stora saker. Saker som förändrar livets väg. Nu lät det på gränsen till poesi.
I början av november så flyttar Traveler. Mer säger jag inte om situationen. 8 år fick en väldigt oväntad vändning.
 
Den 25 ok, dvs torsdag så åker resterande 5 ner till frankrike men övernattning i helsingborg och sen Duisburg på vägen dit. Vi ska bo på en äventyrscamping/resort utanför Paris. Förutom Paris och Versailles så kanske det Normandie och en dag i London. Den 4e novemeber beräknar vi vara hemma igen.
 
Jag är väldigt orolig över att lämna djuren. Inte för att de kommer fara illa  utan för att det blir ovant.
 
Sen igår har vi börjat på Gym som bara ligger 3 min (inte överdrivet) från oss med bil. Riktigt kul! Gymet har öppet ifrån 04:30 till 23:30. Jätteskönt att bara kunna åka dit när det inte går att sova på morgonen.
 
(jagmåsteloosavikt)
 
Resten i familjen tycker att jag är en fjortis.
 
 
Min katt förlorar ingen tid på att vara vaken. Det gäller att ligga i så kanske vintern passerar snabbt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0