Senaste bunten bilder.

 
 
 
100 höns i bagaget påen bil. Baksätena var i och för sig nere. Sen är jag inte helt ärlig, det är kanske 90 höns på bilden. Jag hann få ut ett gäng innan jag kom på att jag skulle ta en bild.
 
Om en tupp kunde sucka så var det det T rex gjorde vid åsynen av 100 skabbiga hönor utan något hyfs.


Jag försökte ta bilder på orpingtonkycklingarna men en ful höna tyckte att det var kul att komma emellan. Fula men charmiga.

Ful men nyfiken. Två rymmer på natten och campar utomhus. Jag är inte så förtjust i tanken, men höns gör som de vill.
Predator ser lika dryg ut som alltid. Han verkar fortfarande inte förstå att det är höns han ska försöka göra kycklingar med höns. Inte tuppar,ankor eller kalkoner.
Gäss, ack dessa gäss.
 
Kali är inte välkommen.
Paltnicke. Trots att han lever vildmarksliv så är han fortfarande lika fet.
 
Jackie har tagit över sängkläderna.
 
Knut Kragballe. Så sjukt fin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0