Anthrax

Anthrax har varit lite hängig och hon har fått vara inne ett tag. Kanske mest för min skull. Hon har i alla fall fått vara kycklingvakt åt den lilla kycklingen. Den fick inga syskon som kunde vara i lådan med den förens idag. Nu har hon inte varit en sådär jättemammig, men hon accepterar kycklingen och den springer runt hennes fötter. Då och då verkar hon försöka komminucera med den.
 
 
Katten hade lyckats öppna dörren till dem inatt. När jag såg det imorse trodde jag att det var kört
för den lilla men när jag kom in i rummet så ser jag att Anthrax inte låter kattdamen närma sig kycklinglådan.
Nu sitter en hasp på dörren och kycklingen har ett gäng kullsyskon att tumla runt med.
Jag tror att det är dags för Anthrax att flytta tillbaka ut till hönsen också.
 
Kali verkar ha lagt ner hela hundgrejen, hon hoppar upp i soffan och sitter som en människa. Jag vet inte vad jag ska säga om henne faktiskt. Knäpp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0