Neurologen idag

Jag har fixat kattlådan i alla fall. För er som hoppat in bloggen nyligen så kan jag berätta att min katt bara går på lådan om den är använd. En städat och fräsh låda leder till att hon bajsar framför lådan.
Nu är hon ute och har vart det sen åtta imorse. Antagligen ligger hon på en av utestolarna och surar.
 
Nu till den verkliga anledningen till inlägget.
Jag har idag varit hos neurologen för den första undersökningen om hurvida jag har narkolepsi eller inte.
Som det ser ut så har jag inte narkolepsi men en annan variant som ligger nära narkolepsi men har lite andra typer av sömnmönster och påverkan på kroppen.
Jag får i allafall en remiss till Uppsala Akademiska där jag ska ligga över en natt och få min sömn mätt med en maskin.
 
Äntligen händer det något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0