100 frågor sen godnatt

Peter jöback gav visst inte många läsare. Synd.
 
1. Hur gammal är du om fem år?30

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Familjen

3. Hur lång är du? 172,1

4. Vilken är den senaste filmen du sett? kalle och chokladfabriken (Tim Burtons) gick på tv häromkvällen.

5. Vem ringde du senast? Emelie

6. Vem ringde dig senast? farmor

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "ja :)" svar på kommentaren om att leghorn är fina höns

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på.Klart smidigast att ringa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? dagarna innan nyårsafton

11. Vilken ögonfärg har du? gråblå ?

12. När vaknade du i dag? till och från med start runt 03 00

13. Vilken är din favoritjulsång? so this is christmas (tror den heter så) john lennon

14. Vilken är din favoritplats? nerbäddad i sängen med en människa jag älskar (vad då cheesy)

15. Vilken plats föredrar du minst? blöta bilgolv

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Tänker inte så långt.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Tanken på att skola,jobba,dö och åldrande

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ozzy försökte, helt utan skröpler,ta Ds kaka.

19. Hur stor är din säng? Dubbelsäng

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar, knädator,soffdator

21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan, har underkläder om jag sover under värmefilten. Den är svår att tvätta.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 7 ?

23. Hur många landskap har du bott i? uppland,östergötland,västmanland.

24. Vilka städer har du bott i? bott på landet flera år. Så det har varit i skogen utanför diverse orter. Enköping var klart sämst.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor. Äckligt på golv (våra golv med djurtassar som är gud vet var plus halva familjen som går in med skor) bara barfotapå stranden och i sängen. Kanske duschen.

26. Är du social? jag vet inte. kanske.

27. Vilken är din favoritglass? päronglass.

28. Vilken är din favoritefterrätt? fruktsallad

29. Tycker du om kinamat? njae.

30. Tycker du om kaffe? så länge det inte smakar kaffe.

31. Vad dricker du till frukost? frukost är ett främmande ord. Har blivit duktig på att börja dagen med c vitamin efter ögonlasern

32. Sover du på någon särskild sida? har lättast att somna om jag ligger på vänster sida

33. Kan du spela poker? niet

34. Tycker du om att mysa/kela? japp

35. Är du en beroendemänniska? alla dagar

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej, men när jag gick låg och mellanstadiet så var det en tjej som hade samma födelsedag. Inte ok.

37. Vill du ha barn? aldrig.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? tre gånger tror jag. Kan vara fyra. Minns små bitar av jag första vändan.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? skor och höns

42. Äger du dyrbara smycken? beror väl på vad man refererar till.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? animal police typ

44. Kan du rulla med tungan? nej

45. Vem är den roligaste människan du känner? oj, vät inte

46. Sover du med gosedjur? nej, men jag gör allt för att smyga upo hundarna i sängen.

47. Vad har du för ringsignal? just nu " jag bygger bygger upp osv..."

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej, men jag har kvar min snuttefilt och tröjan min mamma hade på sig sista tiden under graviditeten. Hon hade stickat den själv.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en filt

50. Flirtar du mycket? nej,har aldrig gjort det. Fattar inte hur det går till.

51. Kan du byta olja på bilen? nej , fylla på, men byta?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? sankta psyko av theron . Blev besviken

54. Läser du dagstidningen? nej, men aftonblaskan på nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning? tre månaders prem på solo för att få mineralsminket.

56. Dansar du i bilen? nej, ofta kör jag

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? mix megapol. Bandit når inte hit tyvärr

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett tafatt försök till inköpslista 

59. När var du i kyrkan senast? 080110. begravning.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? måste varit min lärare i svenska och engelska. Mycket duktig kvinna visste hur man lärde ut saker helt enkelt

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Tältade utanför biograf i täby för att få biljetter till konungens återkomst. Vi var en större grupp som tältade i skift under 10 dagar (nåt sånt)men jag körde fyra dagar i rad.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? min partner

63. Vad lyssnar du på just nu? kollar på tv

64. Har du varit med i tidningen? ja, några gånger i sollentunatidning under gymnasietiden

65. Vad är det konstigaste du ätit? mangoskal

66. Vem såg dig naken senast? min partner

67. Vad är det för färg på din tandborste? vit och gul

68. Hur imponerar man på dig? empati eller ett uppvisande av ovanliga hönsraser

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? min syster

70. Har du någon piercing? japp, tre st i f*** och en i naveln

71. Din största vinst? en gång vann jag 100 kr på bingolotto.

72. Civilstånd? sambo, så mycket sambo man kan bli utan att vara gift.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? min mail och alternativ där jag läser om höns

74. Är du fåfäng? jag skulle behöva vara fåfäng.

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja det gör jag.

76. Hur gammal är din pappa? han är 57 (hoppas jag har rätt nu)

77. Vilket är ditt drömjobb? Jag gör det jag drömmer om faktiskt.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Besöka mount everest och pallra mig upp till base camp.

79. Vad har du haft för husdjur? har och haft, häst,hund,katt,iller,kanin,råtta,höns,anka,gås,nymfparakit,vaktel, finns en jättesnigel i huset men den har jag inget med att göra.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag är så fylld av intensivt hat och avsky just nu. räcker med det.

81. Svär du ofta? hela tiden

82. Sverige när det är som bäst? långa ljusa sommarnätter och rimrost en klar vintermorgon.

83. Kan du åka slalom? ja, men inte ser det bra ut.

84. Vad har du ätit i dag? pommes friterade hemma bla.

85. Vad har du för utbildning? hästfysioterapeut

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? fälten där mina tatueringar sitter

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? all yta utan tatueringar.

88. Vilken är din bästa egenskap? ?

89. Vilken är din sämsta egenskap? jag tror på vad folk säger. naiv kanske.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Många många, men marquis de sade och kung sol

91. Saknar du något? en anorektisk kropp och min älskade cash.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? ja, det betyder nog mer än vad jag tror.

93. Vad gör dig ledsen? ondska och industraliseringen av djur

94. Vad gör dig glad? djuren bjuder alltid på ett skratt

95. Har du varit gift eller förlovad? nej, men who knows

96. Vad ska du göra i helgen? den som lever får se

97. Vad är det knasigaste du gjort? det som ligger närmast i tiden är väl slakten av kon på släpvagnen. Släpvagnen stogpå uppfarten vid huset och ingen av oss hade någon erfarenhet av slakt på stora djur.

98. Vad har du för laster? gpdis

99. Vem är din förebild? jag idoliserar min pappa.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? sova.

 

 

 

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0