lista 2012

 
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Slaktat en ko på en släpvagn. High score!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Försökte inte ens
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? en gammal vän från gymnasiet
4. Dog någon som stod dig nära? För många av mina älskade djur
5.Vilka länder besökte du? Frankrike och några korta besök i Tyskland och Danmark
6. Mest efterlängtade möte? När vi väntade på Ozzy efter hans operation. Spänningen när jag skulle hämta mina O'shamo. Jag är en nörd.
7. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? lite lugnare på den svekfulla sidan.
8. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 3 januari och den 11 juni.
9. Bästa minnena från sommar 2012? Min födelsedag när nästan alla var samlade kändes helt underbar.
10. Vad var din största framgång 2012? Vissa personliga insikter.
11. Största misslyckandet? Jag var oförsiktig och lät mina bäbisdjur gå under utan att jag var där för dem.
12. Största misstaget? Tillit
13. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit lugnt. Inga psykiska eller fysiska katastrofer. Har nästan kommit iväg på utredning för narkolepsi, remissen är skickad.
14. Bästa köpet? Mina ögon, dvs ögonlaser, samt Ozzys operation.
15. Träffat någon kändis? Fluffisen har lyckats avla fram två avkommor. Så sällsynt att det går under kategorin kändis.
16. Vad spenderade du mest pengar på? Lyckades trolla bort över 100 000. 30 på ögon 25 på ozzy 10 på bil dator osv.. sen vet jag inte vart resten tog vägen...
17. Gjorde någonting dig riktigt glad? En massa stunder har gett mig mycket glädje. Julafton ligger väldigt nära just nu.
18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Borgore-Nympho. Sabaton-Carolus Rex.
.Keaton Henson-Small Hands.Six AM-Skin.Souer Sourire-Dominique
19. Har någon du känner tagit körkort?
20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Går inte att säga. Kan inte dela upp livet så.
21. Vad önskar du att du gjort mer? Dumpat de naiva ögonen.
22. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat
23. Hur tillbringade du julen? Hemma med familj
24. Blev du kär i år? Blev nykär på nytt kan man säga
25. Hur många one night stands? De nada
26. Favoritprogram på TV? Djurpolisen på animal planet. Faktiskt. Sen kollar jag säsongerna på Big Bang theory
27. Bästa boken du läste i år? Hungerselden. Har läst en hel del men kan inte komma på en enda bok just nu
28. Största musikaliska upptäckten? Att D är en säker källa till bra musik
29. Något du önskade dig och fick? En hästmask. moahahahah
30. Något du önskade dig men inte fick? inget som är rumsrent.
31. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Föräldrar. syster med pojkvän samt farmor och farfar kom hem till oss och det var jättetrevligt! Bråkade även med min mormor och min moster. Wuh.
32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En hel del.
33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2012 ? Eu de lump
34. Vad fick dig att må bra? Närhet och ömhet.
35. Läskigaste upplevelse? När mitt dåliga omdömme ledde till att Buppen stod mitt på ett tågspår och vägrade flytta på sig. Tåget passerade med knappa halvmetern ifrån hans rumpa.
36. Äckligaste upplevelse? När hundarna släpade omkring på ruttna slaktrester från kon vi slakta. En hel del av det överblivna hamnade på gödselsyacken och hundarna älskade det ju äckligare det blev.
37. Årets bästa fest? Bahaha
38. Vad är du mest stolt över från 2012?  Att det har gått som det har gått
39. När var du mest nervös? När vi väntade på besked om Ozzy.
40. Där du tillbringat flest helger? hemam
41. Vad fick dig att må dåligt? Sjuka djur.
42. Hur kommer nyårsafton spenderas? Lugn kväll blev det.
43. Vem saknar du? Cash
44. De bästa nya människorna du träffade? Jag vet inte.
45. Ditt mål för 2013? Reda ut lite trassel, få stabilitet och få hjälp för sömnsjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0